השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 08-6729888
מארז שמפו, מרכך ושמן נו יילו טריו סרינה קיי

מארז שמפו, מרכך ושמן נו יילו טריו סרינה קיי

שמפו נו יילו – נוסחה חדשנית המשלבת את יכולת הטיפול והשיקום של קומפלקס חמאת אגוז השיאה, המשלב בתוכו קראטין, חומצות אמינו, ויטמינים A ,E ,F יחד עם פיגמנטים כחולים המתאימים במיוחד לתיקון וטשטוש כתמים צהובים וכתמים הנוצרים מתהליך של הבהרה וצביעת שיער.
מרכך נו יילו – מרכך אנטי צהוב המועשר בחמאת השיאה האפריקאית, הנקשרת לשערה וסופחת פיגמנטים סגולים תוך שמירה על סגולותיה הטבעיות. המרכך האנטי צהוב של סרינה קי מנטרל ומעלים גוונים כתומים וצהובים בשיער שעבר צביעה לבלונד בהיר, גוונים או הבהרה. הוא מרכך את השיער ושומר על המרקם, הגמישות והברק הטבעי שלו.
שמן שיאה אפריקאי מכיל קראטין המשקם את סיב השערה לעומקה. השמן מכיל ריכוזים גבוהים של חלבוני משי וחומצות אמינו, המשנים את תפיסת הטיפול והטיפוח של השיער. הקראטין מצפה את השערה ויוצר תחושה מושלמת של רכות נעימה, גמישות מקסימאלית וברק טבעי רב. הוויטמינים וחומצות האמינו חודרים לתוך זקיקי השערה ומשקמים אותם מהשורש ועד לקצוות. שמן השיאה האפריקאי נספג בקלות ואינו משאיר משקעי שומן לא רצויים על השיער. 

הוראות שימוש

שמפו נו יילו – להרטיב את השיער ולעסות היטב את השמפו, להמתין כ-2 דקות ולשטוף היטב במים. מומלץ לחזור פעמיים על הפעולה בכל חפיפה.
מרכך נו יילו – לאחר החפיפה, יש לסחוט בעדינות את שאריות המים מהשיער ולהוסיף מרכך מאמצע השיער ועד הקצוות. יש להשאיר למשך 3-2 דקות ולשטוף היטב. לתוצאות הטובות ביותר יש להשתמש בשמפו נו-יילו באופן קבוע.
שמן שיאה אפריקאי – לאחר השימוש בחמאת אגוז השיאה או במרכך השיאה, יש לסחוט את השיער היטב, לטפטף מספר טיפות של שמן שיאה על כף היד, לעסות בכפות הידיים ולהספיג היטב בשיער מהשורש ועד לקצוות.

מוצר מקורי
משלוח אקספרס
whatsapp

מחיר: 120
מעוניניים במוצר זה ?
מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם